Klient ma prawo reklamować produkt, jeśli jest on wadliwy z przyczyn leżących po stronie sklepu copic.pl. Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na adres sklep@copic.pl.
Reklamacje rozpatrujemy po otrzymaniu towaru – najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia jego odebrania.
Każdy Klient ma, w ciągu 14 dni od jego zakupu, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny.
Koszt przesłania towaru Klientowi, jak i odesłania go do sklepu copic.pl, pozostaje po stronie Klienta. Sklep copic.pl zwróci Klientowi kwotę równą cenie zamówionego towaru powiększoną o kwotę wysyłki równą kosztowi odpowiadającemu najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie. Zwrot za odesłany towar następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez sklep zwracanego towaru.
Odsyłany przez Klienta towar powinien być w stanie nienaruszonym.
Aby skorzystać z prawa od odstąpienia od umowy należy poinformować nas o tym fakcie telefonicznie (+48 426 510 129), mailowo (sklep@copic.pl) lub pisemnie (ESTEDE - Sibiński Technika i Design, ul. Zbąszyńska 4/2, 91-342 Łódź) oraz przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy: