REKLAMACJE I ZWROTY
REKLAMACJE
•
Klient ma prawo reklamować produkt, jeśli jest on wadliwy z przyczyn leżących po stronie sklepu COPIC.pl.
•Klient ma prawo reklamować produkt, jeśli jest on wadliwy z przyczyn leżących po stronie sklepu COPIC.pl.
Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na adres sklep@copic.pl.
•
Reklamacje rozpatrujemy po otrzymaniu towaru – najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia jego odebrania.
ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY
•Każdy Klient w ciągu 14 dni od zakupu ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny.
•
Koszt przesłania zwrotu zakupionego towaru do sklepu COPIC.pl jest po stronie Klienta.
•
Sklep COPIC.pl zwróci Klientowi kwotę równą cenie zamówionego towaru powiększoną o kwotę wysyłki równą kosztowi odpowiadającemu najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie.
•
Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu przez sklep zwracanego towaru.
•
Odsyłany przez Klienta towar powinien być w stanie nienaruszonym.
Aby skorzystać z prawa zwrotu i odstąpienia od umowy należy poinformować nas o tym fakcie:
•
telefonicznie / sms-em: +48 602 157 794,
•
poprzez email: sklep@copic.pl,
•
pisemnie na adres: ESTEDE - Sibiński Technika i Design, ul. Zbąszyńska 4 / pok. 2 parter, 91-342 Łódź,
przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w całości lub w części zamówienia.
Można wykorzystać wzór takiego oświadczenia poniżej: